חוקר פרטי - הסוף לספקות
קרדיט: freepik

תחום החקירות הפרטיות הוא תחום נרחב מאוד אשר חולש על תחומים רבים ונוגע כמעט בכל סקטור אפשרי בין אם במגזר הפרטי, העסקי וגם הציבורי. מדובר בתחום מעניין ומסקרן עד מאוד אבל חשוב להבין כי לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי. תפקידו של החוקר הפרטי הוא בעל אחריות רבה, אשר לעיתים חורץ גורלות במיוחד אם מדובר בנושאי משפחה, נושאים עסקיים ועוד. לכן על חוקר פרטי להיות בעל הכשרה מתאימה ולשאת ברישיון של משרד הפנים לעסוק בחקירות פרטיות. מלבד כישוריו המקצועיים, על חוקר פרטי להיות דיסקרטי, וכן להיות בעל רגישות, מאחר וישנם נושאים רגישים הנוגעים בענייני משפחה ועוד, הדורשים סוג טיפול שונה. אחד הדברים החשובים שעליכם לבדוק בבואכם לשכור את שירותיו של חוקר פרטי, זה שהוא עובד במשרד ותיק, ובעל שם וניסיון, הדבר מקנה לו יתרון רב. תוכלו לפנות אל משרד החקירות ויצמן יער, מהמובילות בתחום.

בדיקת פוליגרף לחקר האמת

גופים רבים אשר רוצים להגיע לחקר האמת ואינם מצליחים בעזרת חקירה רגילה בשל גרסאות שונות או סתירה בין עדויות, מסתייעים לעיתים בבדיקת פוליגרף. בדיקת פוליגרף נעשית גם לבעלי תפקידים רגישים או למועמדים לתפקידים אלו.  מכשיר הפוליגרף הוא אחד האמצעים הבודדים בעלי יכולת זיהוי דוברי אמת או שקר בדיוק רב מאוד של כ 98%. הפוליגרף פועל באמצעות תגובות פיזיולוגיות אשר אינן רצוניות שמועברות מגוף האדם למכונת הפוליגרף וזו מתרגמת אותם לרישום גרפי אשר מנתח הפוליגרף קורא ומנתח אותם. בסיום בדיקת פוליגרף התוצאות מנותחות ומועברות למזמין הבדיקה. על הנבדק לענות תשובות ממוקדות לדוגמת שאלות שהתשובות שלהן הן כן ולא. לא כל אחד יכול לעסוק בבדיקות אלה, רק חברה שהוסמכה לכך ועולה על כל הדרישות הן מבחינת תקינות המכשיר והן מבחינת מאבחן הפוליגרף.

 

איתור טלפון נייד

לעיתים אנו זקוקים לשירות של איתור טלפון נייד. איתור זה משמש אותנו כאשר אנו רוצים לאתר אדם שאנו מחפשים, במידה ונגנב לנו מכשיר הטלפון ואנו נחושים למצוא אותו, או לאיתור מיקום של אדם בזמן מסוים החשוב לנו להצלבת מידע. איתור טלפון נייד נעשה באמצעים טכניים מיוחדים אשר נמצאים ברשות משרד חקירות מומחה לאיתורי טלפונים. לעיתים אנו משתמשים באופציה זו כאשר אנחנו מבצעים חקירות לדוגמת בגידות, כך לדוגמא באם האדם טוען להימצאותו במקום מסוים בעוד הוא במקום אחר, זה דבר המעורר חשד ששווה לבדוק. ויצמן יער היא חברת מודיעין, סייבר וחקירות מובילה, עם קרוב לארבעה עשורים של הישגים מוכחים בארץ ובעולם, פנו אליה לייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here