חוקרים פרטיים מומלצים

חוקרים פרטיים מומלצים

בעולם שאנו חיים בו רב הנסתר על הגלוי. זה תקף לא רק בעולמות המסתורין, בדת, ברוחנית ובתחומים אחרים שלא נראים לעין אלא גם בהיבט הפיזי ובחיים של כל אחד מאתנו. מספיק לצפות בסרטים וסדרות בטלוויזיה המבוססים על מקרים שהיו במציאות כדי לקבל מושג קטן לגבי הדברים שיכולים להתרחש מאחורי הגב שלכם מבלי שתדעו על כך. זה יכול להיות בן/בת זוג בוגדים, מישהו שגונב מכם בעסק שלכם, שותף שמרמה אתכם, אדם שרוצה לפתח אתכם זוגיות אבל הוא לא באמת מי שהוא מציג את עצמו ועוד. במקרים מסוימים אנשים מדחיקים, מעדיפים להתעלם מהאמת או פשוט אינם מאמינים לשמועות ואינם מגלים את האמת עד שהיא כבר קוראת ופוגעת בהם. במקרים אחרים, כאשר מתעורר חשד ויש חוסר אמון כלשהו, שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי (או משרד חקירות לצורך העניין) ומגיעים לחקר האמת. 

באילו מקרים נצטרך חוקר פרטי?

  • אם יש לכם חשד שבן/בת הזוג שלכם בוגדים בכם, שיש סימנים שמראים על חזרה מאוחרת הביתה, על נסיעות תכופות לאותו המקום ועוד. במקרים מסוימים נושאים אלו חשובים מאוד גם בהליך גירושין שבו הצדדים תובעים אחד מהשני את כל שיוכלו לזקוף לטובתם בהליך הגירושין וכך למעשה יהיה צורך בחוקר פרטי כדי לאסוף ראיות על הצד השני שיכולים להועיל במשפט. 
  • אם יש לכם חשד שיש עובד או מישהו בחברה שגונב כסף או רכוש ניתן יהיה לפנות לחוקר פרטי שיבצע מעקבים ואפילו ייכנס כעובד שתול בחברה כדי לבדוק את הנושא.
  • אם יש לכם חשד שהשותף שלכם בעסק מעלים מכם כספים ייתכן ותרצו חוקר פרטי כדי לגלות את האמת.
  • רוצים לחקור עוד על אדם שנכנס פתאום לחייכם? על מישהו שיצא לדייט עם בן משפחה קרוב אליכם שאתם חשים שהוא עשוי להיות מנוצל? 
  • ועוד…

חוקרים פרטיים מחירים:

עלות של חוקר פרטי תגיע בדרך כלל לאלפי שקלים למעקב/פרויקט. טווח המחירים עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים שנפרט עליהם בעוד רגע אולם כדאי לדעת שלא מדובר בשירות זול, אם כי במקרים מסוימים אם כדי להשקיט את המצפון או כדי לגלות את האמת ולחסוך סכומי כסף גדולים יותר בהרבה, הרי שמדובר בהשקעה משתלמת. דוגמאות למחירון שירותים:

  • בדיקות בעלות על קו סלולארי – 800-1000 ₪ 
  • השגת פרטי חשבון בנק – כ-1000 ₪
  • חקירה סמויה – מ-2000 ₪ ויכול להגיע גם ל10,000 ₪
  • בדיקת אמצעי ריגול ברכב – 1000 ₪ 
  • חקירה לאיתור נכספים – כ-2000 ₪
  • שעת מעקב – כ-400 ₪ לשעה עם מינימום שעות בדרך כלל אותו ידרוש משרד החקירות.

קריטריונים שונים שעשויים להשפיע על מחיר העבודה:

  • מהות העבודה – יש הבדל בין איסוף ראיות להפרכת טענה בבית המשפט, לבין היטמעות בעבודה מסוימת לצורך חקירת עובד מסוים לבין איסוף מודיעין על חשבון בנק סודי. לכל אחת מאלה וכן עבור פעולות אחרות יש דרכי פעולה ועבודה המצריכים כלים שונים, זמן עבודה שונה ומאמץ שונה. על כן גם הצעת המחיר תהיה שונה.
  • היקף העבודה – בסופו של יום – ככל שהעבודה תדרוש מהחוקר הפרטי יותר שעות כך הוא יגבה תשלום גבוה יותר עבור הפרויקט. 
  • מרחק – ישנם משרדי חקירות מומלצים הפזורים ברחבי הארץ (בהמשך הכתבה נמליץ לכם על כמה ממשרדי החקירות הטובים ביותר לפי אזורים בארץ) ולכן כדאי לכם לעבוד עם משרד חקירות הנמצא באזור בו אתם רוצים שהוא יחקור. ככל שהחקירה תהיה רחוקה יותר מהמשרד היא תהיה יקרה יותר.
  • כלים – השימוש בכלים שונים וצרכים שונים העולים בזמן החקירה עשויים לייקר את עלות החקירה בהתאם.
  • כמות החוקרים – בהתאם להיקף הצוות הנדרש לביצוע העבודה כך המחיר עשוי להשתנות גם כן. מן הסתם שיותר חוקרים הנדרשים בשטח = יותר עלות עבור הלקוח.
  • תוספות שונות – לדוגמה חקירות בשבתות וחגים המצריכים עלייה בתעריף, הגעה לבית המשפט והצגת עדויות ועוד. 

מה חשוב לדעת לפני שכירות שירותי משרדי חקירות מובילים?

כאשר אנו באים לשכור חוקרים פרטיים או משרדי חקירות מובילים למיניהם חשוב לבדוק מספר דברים. ראשית, כדאי לקרוא באינטרנט ובכל מקום אפשרי אודות החברה עמה אתם רוצים לעבוד. דבר נוסף הוא שאתם רוצים לבדוק שהצעת היא הגיונית לצרכים שלכם ובהחלט יכולה להשתלם לכם מבחינה כלכלית. לעתים לא משתלם להיכנס לחקירות ובלגן בשביל להשיג או לחסוך כמה אלפי שקלים שזהו הסכום שתשלמו על החוקר הפרטי. מצד שני ישנם מקרים בהם חוקר פרטי יוכל לחסוך לכם מאות אלפי שקלים או אפילו מיליוני שקלים בין אם מדובר בירושה, עסקאות נדל"ן, ניהול עסק ועניינים כלכליים אחרים. כדאי לבדוק האם לחוקר הפרטי יש המלצות והיכן אלה כתובות ונמצאות (מומלץ למצוא פידבקים מצולמים או פידבקים כתובים ברשתות החברתיות או בגוגל עסקים). לבסוף, כאשר אתם עובדים מול חוקר פרטי או משרד חקירות חשוב שיהיה חוזה או הסכם עבודה מסודר עם המפרט של העבודה הנדרשת, כמה היא עולה לכם בדיוק, אופן התשלום ולוודא שלא ידרשו מכם תוספת תשלום אלא אם כן הודיעו לכם מראש ובהסמכתכם יש סעיף בהסכם העבודה שייתנו תוספות בעלויות במקרים מסוימים.

משרדי חקירות בצפון:

משרד דעי חקירות

שמעון דלי, מייסד ומבעלים של משרד דעי חקירות, הנו בעל למעלה מ20 שנים של ניסיון והתמחות בתחום החקירות. המשרד הנה משרד מורשה לניהול חקירות מטעם משרד המשפטים ושמעון הנו חבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל. צוות המשרד נבחר בקפידה ולכולם יש ניסיון בתחום החקירות. בין שירותי המשרד: חקירת בגידות או חשד לבגידות, חקירות לפני חתונה, חקירות כלכליות, חקירות סמויות, חקירות גניבה מהעסק, חקירות באמצעות מצלמות סמויות, ביצוע מעקבים והאזנות ועוד. המשרד פועל תחת נהלים קפדניים ואתיקה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ושומר על קשר רציף עם לקוחותיו ומעדכן אותו בכל התפתחות חדשה בחקירה. המשרד מתמחה גם במתן שירותים בשפה הרוסית וביצוע חקירות ומעקבים בשפה זו בארץ ובחו"ל. 

סניף החברה: חיפה

טלפון: 054-3080525

כתובת אתר: http://www.dei-hakirot.co.il

צרו קשר:

    משרד אקספרס חקירות

    משרד אקספרס חקירות הינו משרד הפועל תחת רישיון משרד המשפטים כבר משנת 1997. בעלי המשרד שלומי תורג'מן הנו בוגר יחידה מודיעינית בשירות משרד הביטחון והחל משנת 97 עובד בחקירות פרטיות. בשנת 2007 עבד שנה במקסיקו כאשר הדריך את המשטרה הפדרלית המקומית. המשרד מספק שירותיו הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, בין היתר בנושאים: בדיקות האזנה, חקירות כלכליות, חקירות יחסים ובגידות, מציאת מידע מודיעיני, חקירות אזרחיות שונות, התקנת ציוד מעקב והאזנה סמויים ועוד.

    כתובת המשרד: חיפה

    טלפון: 052-2479017 | 054-6281456

    כתובת אתר: https://expressinv.co.il

    צרו קשר:

      אור חקירות

      חברת "אור חקירות פרטיות" הינה חברה ותיקה בתחום חקירות המתמחה בביצוע חקירות במגוון תחומים כגון: הכלכלי/מסחרי איתור רכוש ו"הרמות מסך".

      מנהל המשרד, יהודה ראובני הינו חוקר מורשה יוצא אגף חקירות מכס ומע"מ המתמחה בביקורת חשבונאית בעל ותק של מעל עשרים שנים.

      כתובת המשרד: חיפה

      טלפון: 077-8041726

      מייל: [email protected]

      כתובת אתר: https://www.orhakirot.co.il/

      צרו קשר:

        מ.ח.א משרד חקירות

        מ.ח.א הנו משרד חקירות ותיק מאוד בישראל אשר נוסד בשנת 1964 ומאז פועל בתחום החקירות, האזנות ואיסוף המידע. המשרד נחשב כיום לאחד המשרדים הטובים והמובילים בישראל אשר פועל כמובן תחת אישור משרד המשרדים וחבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל. למשרד יתרונות ייחודיים רבים שכן הוא חבר בארגון I.K.D  שהוא ארגון החוקרים האירופאי וכן בארגון ארגון החוקרים העולמי הנקרא D.A.W ושותף פעיל בכנסים השונים הנערכים בעולם בתחום. באירועים אלה מכירים בעלי משרדי חקירות ממקומות רבים ברחבי העולם מה שמאפשר ביצוע חקירות ושיתופי פעולה גם מעבר לים. במשרד מגוון רחב של חוקרים פרטיים, חלקם בעלי ניסיון רב יותר וחלקם פחות אולם כולם בעלי ניסיון והתמחות בתחום החקירות והבילוש כך שכל לקוח מקבל יחס מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בין שירותי החברה: מעקבים, חקירות בגידות, חקירות לפני נישואין, בדיקות פוליגרף, איתורים, מודיעין עסקי, חקירות כלכליות ועוד. 

        כתובת: למשרד סניפים בחיפה ובתל אביב.

        טלפון: 077-2160190 משרד | 052-2614187 מאיר נוה מנכ"ל החברה | 052-2821517 אורן מירובסקי מנהל המשרד.

        כתובת אתר: https://www.cib-invs.co.il

        צרו קשר:

          משרדי חקירות במרכז:

          דים חקירות

          חברת DIM  היא חברת חקירות ומודיעין עסקי מהמוכרות והטובות בישראל. החברה מספקת שירותי חקירות ומודיעין בתחומים שונים, תוך הבנת צרכי הלקוח, שיתוף פעולה עמו ושמירה על דסרקטיות לאורך כל התהליך. צוות החקירות שלנו זמין ללקוחות לכל שאלה או ייעוץ ואנו פועלים בכל שטחי הארץ לרבות חקירות במגזר הערבי גם בשטחי הרשות הפלשתינית, המבוצעים על ידי חוקרים מיומנים בעלי קשרים במגזר. בנוסף אנו מספקים שירות מקיף ללקוחות דוברי השפה הרוסית עם חוקרים שזו שפת אמם, המכירים היטב את המנטליות. אנו פועלים באמצעים טכנולוגיים חדישים ובטכניקות עבודה מהמתקדמים בתחום. ביניהם הפעלת סוכנים סמויים, סייבר, מידענות רשת , osint ועוד.

          כתובת: יגאל אלון 157, תל-אביב.

          טלפון: 03-6091533

          כתובת אתר: www.dim-int.com

          דים חקירות

          צרו קשר:

            משרד חקירות מיקרו חקירות וטכנולוגיות

            מאיר כהן, הינו הבעלים והמייסד של משרד החקירות המוביל "מיקרו חקירות וטכנולוגיות". כהן הינו חוקר פרטי מנוסה ומקצועי, בעל ניסיון של מעל ל 30 שנים בתחום, יוצא יחידת עילית של חיל הים ובוגר יחידה סמויה של הימ"ר במשטרת ישראל. "מיקרו חקירות וטכנולוגיות" הוא משרד בוטיק שנוסד לפני שלושה עשורים, ונחשב כיעיל ומשפחתי אשר פועל בכל תחומי החקירות בשוק החקירות הפרטיות. בין התחומים: חקירות אישות, חקירות כלכליות, עבירות מחשב וכן בתחום החקירות הטכנולוגיות. צוות המשרד שם בראש מעייניו את טובת הלקוח, ומתוך גישה זו, הצוות זמין בכל שעות היממה ובכל ימות השנה. בין השירותים אותם מציע המשרד, תוכלו למצוא גם שירותי פוליגרף, התקנת מצלמות, וכן שירות חקירות בינלאומיות לכל יעד בעולם.

            כתובת: גבעתיים.

            טלפון: 054-3088290

            כתובת אתר: http://mic22.co.il

            צרו קשר:

              משרד חקירות ש. כספי

              חברת ש.כספי הנה משרד חוקרים פרטיים בתל אביב ונחשב לאחד המובילים והוותיקים באזור זה. החברה בניהולו של שמעון כספי, מבצעת חקירות, מעקבים ובדיקות פוליגרף וכן ייעוץ ביטחוני לגופים שונים. החברה מספקת שירותיה גם בארץ וגם בחו"ל. מנכ"ל החברה: שמעון כספי, הנו קצין משטרה לשעבר בתל אביב כאשר באמתחתו גם עבר כלוחם, קצין ומפקד ביחידת ימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור). בין היתר בעברו ייעץ לנשיא בוליביה בענייני מודיעין וכן סייע בהקמת יחידות ללוחמה בטרור בדרום אמריקה. שמעון עוסק בחקירות משנת 1990 ובבדיקות פוליגרף משנת 1998 והוא בעל תעודת בוגר קורס פוליגרף מטעם המכללה למנהל. בין שירותי המשרד: חקירות פליליות, חקירות כלכליות, חקירות מודיעין, חקירות אישיות, ביצוע מעקבים, שימוש בעזרים טכנולוגיים מתקדמים להאזנות ואיסוף המידע, שירותי פוליגרף ועוד. 

              כתובת: מצדה 9, בני ברק

              טלפון: 054-6204394

              כתובת אתר: https://scaspi.com

              צרו קשר:

                משרד סיקורית חקירות

                אם אתם מחפשים חוקרים פרטיים בראשון לציון או משרד חקירות מקצועי באזור המרכז תוכלו לפנות לסיקורית חקירות. המשרד נוסד בשנת 1980 על ידי יצחק מאיר שבעברו היה קצין במצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות ובעל רישיון חוקר פרטי למעלה מ40 שנה. המשרד פועל כמובן תחת אישור משרד הפשטים וחבר בלשכת החוקרים הפרטיים וארגון הבלשים הבינלאומי. כל צוות המשרד והחוקרים הפרטיים בו הנם יוצאי יחידות מודיעין ומערכת הביטחון: צה"ל, מודיעין, מצ"ח, שב"כ, משטרת ישראל ועוד. כולם בעלי ניסיון רב בחקירות, מעקבים, האזנות, תצפיות, איסוף מודיעין, פעילויות שטח ועוד. בצוות ישנם גם מומחי סייבר ואנשי טכנולוגיה האחראים על חלק זה בעבודה תחת פיקוחו השוטף של מר מאיר. 

                כתובת: דוד וולפסון 48, ראשון לציון

                טלפון – 03-9646198 | 053-6202089

                כתובת אתר: http://spy4me.co.il

                צרו קשר:

                  אורי סבר – תכלית חקירות

                  משרד תכלית חקירות של אורי סבר משרד שירותי חוקרים פרטיים בכפר סבא, בתל אביב ובאזור המרכז בכלל. המשרד פעיל משנת 1990 ומשחק שירותי חקירות אזרחיות ממגוון סוגים, גם לציבור הפרטי וגם לציבור העסקי. המשרד מבצע מעקבים בכל רחבי הארץ, על אף שהוא ממוקם בתל אביב אך עם התמחות יתרה לערי המרכז. למשרד גם ניסיון רב בעבודה בחו"ל. בין שירותי המשרד: מעקבים אחר גניבות ממעסיקים, בדיקת מהימנות של עובדים, מודיעין עסקי על מתחרים, איתור כספים, חקירות פרטיות, אבטחת מידע לחברות ועוד. 

                  כתובת: תל חי 71, כפר סבא

                  טלפון: 050-5206892

                  כתובת אתר: https://www.uris.co.il

                  צרו קשר:

                    איציק בקר – משרד חקירות

                    בקר חקירות הנן משרד חקירות ותיק ומקצועי המשרד שירותי חקירות ומידע עבור לקוחות עסקיים ופרטיים גם בארץ וגם בחו"ל. המשרד מספק שירותי חוקרים פרטיים בהרצליה, בתל אביב, בחיפה ובכלל בפריסה ארצית עם דגש על אזור המרכז. המשרד עושה שימוש בשיטות עבודה חדשניות ומספק שירותיו בתחום החקירות הכלכליות, איתור כספים, חקירות אישות, התקנת מצלמות נסתרות וציוד האזנה ועוד. המשרד מונה עשרה חוקרים פרטיים מנוסים ומקצועיים. המשרד מספק שירותיו במקצועיות, יצירתיות, דיסקרטיות ואמינות מלאה עם כל לקוח וחותר בכל הכוח להשגת המידע המבוקש על ידי הלקוח והגעה לחקר האמת. בראש צוות המשרד עומד איציק בקר, בעל ניסיון עשיר בתחום החקירות, איש שירותי הביטחון במשרד ראש הממשלה ועוד. 

                    כתובת: גאולה 30, כפר סבא

                    טלפון: 052-4442848

                    כתובת אתר: https://www.beckerinv.com

                    צרו קשר:

                      מעקב צמוד – משרד חקירות

                      משרד חקירות מעקב צמוד מספק שירותים של חוקרים פרטיים במרכז ותמחה בעיקר בתחום חקירות אישות וחשיפת בגידות. המשרד פעיל משנת 1995 והוקם על ידי גיא לוי, בעל רישיון משרד חקירות מטעם משרד המשפטים וחוקר פרטי רשום בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל. גיא שירת ביחידה מבצעית והחל מ1995 הקים את משרד החקירות שלו המתמחה כאמור בחשיפת בגידות. כל לקוח מטופל בידיים טובות ובאופן אישי כך שהוא יכול להיות רגוע ומעודכן לכל אורך החקירה. במשרד מועסקים חוקרים פרטיים מוסמכים יוצאי יחידות סמויות של המערך המודיעיני בישראל. 

                      כתובת המשרד – תל אביב. השירות ניתן בפריסה ארצית.

                      טלפון: 054-7219709

                      צרו קשר:

                        משרדי חקירות בדרום:

                        א.א משרד חקירות

                        מקצועיות מעל 25 שנים בחקירות ומעקבים כחוקרים פרטיים ועסקיים.
                        האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם.
                        נחשבים לנותני שירות במחיר משתלם ויעיל ולא גובים כסף מיותר.
                        מוביל המשרד, אורי יעקב, לוחם מג"ב ומפקד ביחידות הבילוש של משטרת ישראל לשעבר.
                        מעניקים מעבר ללב גדול, ליווי צמוד ויחס אישי לאורך כל מהלך החקירה וכן שירותי יעוץ ללא עלות.
                        ​אני והחוקרים שאיתי מתחייבים להיות כאן בשבילך!

                        טלפון: 052-239-9966

                        כתובת אתר: https://pro-detectives.co.il

                        אז אם נסכם ונאמר נגלה את החשיבות הרבה של חוקרים פרטיים בימים של היום. למעשה, מאז ומתמיד החוקרים הפרטיים היו חלק בלתי נפרד מהנוף הסמוי בעולם. חלק משמשים לריגול מודיעיני עבור הממשלה, חלק עבור גופים ביטחוניים וחלק עבור המגזר הפרטי והעסקי. אם גם אתם צריכים חוקר פרטי תוכלו למצוא למעלה את משרד החקירות המומלצים ביותר בישראל לפי אזור ולפנות אליהם באופן ישיר. 

                        תפריט נגישות