איך אפשר לגלות שבן או בת זוג בוגדים?
קרדיט pixabay

אחד החששות הגדולים ביותר בקרב זוגות נשואים הוא לגלות שהצד השני בוגד בהם. כל מי שנכנס למערכת יחסים ובוחר למסד אותה, יוצא מתוך נקודת הנחה הגיונית שהצד השני מעוניין בקשר בצורה דומה, ומוכן להתמסר רק לו ולא לקיים קשר מיני עם אדם אחר, בין אם זה באופן חד פעמי ובין אם זה באופן קבוע.

לצערנו, הרבה מאוד זוגות מגלים שזאת לא המציאות. הנתונים מלמדים שישנם יותר ויותר מקרים של בגידות בקרב אנשים נשואים. לעיתים הן נמשכות לאורך תקופה ארוכה ומובילים אפילו לפירוק הקשר, ולעיתים מדובר על מקרים מאוד ספציפיים, נקודתיים, אך כאלה שעדיין יכולים לפגוע באמון בין בני הזוג ובזוגיות בכלל.

היום ישנם כלים ואמצעים שונים אשר מאפשרים לגלות מקרים של בגידות, בין אם האישה בוגדת בבעלה ובין אם הבעל בוגד באישתו. מדובר על אמצעים טכנולוגיים שונים שיכולים לספק את "ראיית הזהב" שאכן היתה בגידה. חשוב לציין, השימוש באמצעים אלו רלוונטי, לא רק בשביל לאשש את החשש או להוכיח טענה אל מול הצד הבוגד, אלא אותה "ראיית זהב" יכולה לעזור בהמשך, אם מחליטים לפנות להליך גירושים.

אילו אמצעים יכולים לעזור?

אם רוצים לבדוק אם האישה בוגדת או הבעל בוגד, אז מעבר לסימנים הסטנדרטיים, אלו שאנחנו מכירים מכל סרט או ספר שעוסק בנושא, דוגמא, שיחות טלפון בשעות לילה מאוחרות, הודעות מפלילות, איחורים ויציאות מהבית בשעות לא צפויות, הרי שיש להיעזר באנשי מקצוע שיספקו את אותן ראיות שאכן יוכיחו שהיתה בגידה.

אותם אנשי מקצוע ישתמשו בכלים שונים שיכולים לעזור בכך. למשל, אמצעי מעקב וכן אמצעי האזנה. מדובר על אמצעים שיכולים לספק הוכחות אמיתיות, מתועדות, לכך שהאישה או הבעל בוגדים ואף עושים זאת לאורך זמן ולא כעניין חד פעמי.

חשוב להבהיר, בשביל שאותן ראיות יתקבלו יש לפעול על פי החוק. למשל, חוק האזנות סתר לא מאפשר בכל מצב להאזין לאנשים באופן חופשי. לשם כך צריכה להיות מעורבת מסוימת בשיחה. ישנה הגדרה ברורה מתי אפשר לבצע האזנה ובאילו תנאים. גם במקרים של מעקבים וצילומים, יש לדעת כיצד לעשות זאת באופן חוקי ונכון.

איך אפשר לדעת שהצד השני בוגד?

כאמור, ישנם סימנים מחשידים שיכולים ללמד על כך שהצד השני מנהל מערכת יחסים מחוץ לנישואים. ברגע שמגלים את אותם סימנים ומצליחים לבסס אותם, אזי שניתן לאמת אותו מולם ולראות כיצד הוא מגיב אליהם. ייתכן מאוד שהוא יגיע עם תשובות מוכנות ואף אמינות, אך גם הגיוני שהוא יתקשה להסביר את ההתנהגות שלו ולא יוכל לספק תשובה אמיתית וכנה מדוע נהג כך.

ברגע שמציגים בפני הצד השני ראיות מוכחות, כמו למשל שיחות מוקלטות, הודעות, צילומים ועוד, אז הרבה יותר קשה להפריך את הטענה וצריך להחליט כיצד נוהגים מכאן והלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here