חושדים שבוגדים בכם היעזרו בחוקר פרטי

לא קל להחליט לפנות אל חוקר פרטי, ובעיקר כאשר הסוגיה נוגעת בקשיים במערת היחסים ועתיד הנישואים, שעשויים כך או כך להתפרק בכל רגע. משבר אמון הוא נושא רגיש ביותר במערכת הזוגית; עם זאת, כדאי לזכור שמערכת יחסים בוגדנית שמנהל אחד הצדדים במערכת אינה מסייעת לעתיד טוב יותר, שכן יש לה משמעות רבה בעלת השפעה ניכרת על עתיד כלכלי, עתיד הילדים ועוד.

עד כמה כדאי לבקש את שירותיו של חוקר פרטי כאשר עולה חשד בבגידה?

חשוב לקחת בחשבון שבת או בן זוג בוגדני עשוי לבצע דברים איומים, כגון תכנון גירושין ותביעת גירושין, הוצאת כספים משותפים על המאהב או המאהבת בלא ידיעתכם ועוד. עדיף לכם לדעת את האמת וכך לקבל החלטות נבונות בנוגע להמשך מערכת היחסים. באופן זה תוכלו לשמור את הכוח אצלכם.

כיצד בעצם מתנהלת חקירה על-ידי בלש פרטי? האם היא עשוי להתגלות?

איך מתחילה חקירת אישות? מתבצע איסוף של אינפורמציה בסיסית בידי חוקר פרטי, כך שיתאפשר לו למצוא ראיות דרושות. החוקר מתשאל את מזמין החקירה ואוסף מידע כגון, מקום עבודה של החשוד, פרטי רכב, סדר יום, מקומות בהם הוא נוהג לבקר לעתים קרובות וכו'. בעת התשאול החוקר מבקש לדעת מה שיותר פרטים. אחר-כך יערוך החוקר מעקבים אחר בן או בת הזוג בניסיון לתעד את הבגידה באמצעות צילום תמונות או וידיאו. בתום התהליך, יגיש החוקר ללקוח דו"ח ברור הכולל את הממצאים.

כדאי לזכור שחוקר מקצועי הפועל כחלק ממשרד חקירות מורשה, עם ניסיון מספק בחקירות כדוגמת חקירות כלכליות, מעקבים וחקירות אישות, יעשה מה שצריך להיעשות במסגרת החוק על-מנת שלא יתגלה על-ידי הנחקר. החקירה מבוצעת בדיסקרטיות, כך שעבודת החוקר הפרטי לא תתגלה לעולם על-ידי הצד הנחקר.

עד כמה יכול המידע שנאסף לשמש לטובתי בבית המשפט?

כל פיסת מידע שהחוקר אוסף בחקירתו אפשר להגיש לגורם רשמי, לרבות בתי המשפט בישראל ובתי הדין הרבניים. כיוון שהחוקר משתמש בדרכי חקירה חוקיות בלבד, אין מניעה כלשהי להגיש ממצאי החקירה לגורמים מתאימים (לרבות פרקליטות, משטרה וכו'). בתביעות גירושין, אם הוכח שבת או בן הזוג בוגדים, בית המשפט יתחשב בראיות שנאספו. לעתים קרובות, הצד שנתפס במעשיו יעדיף להגיע להסכם בלא מעורבות משפטית או רבנית, כיוון שהוא יוכל לעשות ניחוש מושכל על-פיו הראיות אינן עומדות לטובתו שלו.

חוקר פרטי חייב להיות מוסמך ומקצועי בצע חקירות; עליו להיות בעל רישיון לעבוד כחוקר פרטי – מטעם משרד המשפטים. לכן, כל חוקר פרטי וכל משרד חקירות חייבים לעבוד בהתאם לתנאים שהוגדרו מראש על-ידי משרד המשפטים בזמן ביצוע עבודת החקירה. מובן שחוקר מיומן מסתייע בציוד מתאים, ולעתים ציוד טכנולוגי מתקדם ביותר המסוגל לשרת אותו נאמנה ולסייע לו להשיג את הממצאים הטובים והמדויקים ביותר, שיפעלו לטובת הצד שהזמין את החקירה.

גרושים רבים מעידים על קושי רב להתגרש כאשר אין בידיהם ראיות לבית הדין המצדיקות את הצורך להתגרש. לפיכך, נעזרים רבים בשירותיו של חוקר פרטי, על-מנת שיבצע מעקב ויוכל לספק לבית המשפט ראיות ברורות. חקירות גירושין אינן דבר נדיר כלל בעולם החקירות, ויש טוענים אף שמדובר באחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם זה.

חוקרים פרטיים רבים משקיעים את מרב זמן עבודתם בחקירת בגידות, כך שאל לכם להתבייש מלדבר על הנושא כאשר אתם נפגשים לראשונה עם אותו חוקר מדופלם, מוסמך ומנוסה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here