לרגל אחרי החתן המיועד

נשים רבות בישראל מתרגשות לקראת החתונה המתוכננת אך לעתים הן חוות שינוי בהתנהגותו של החברה מזה מספר חודשים או שנים והן מודאגות בשל השינוי והיחס המשתנה. יש הבוחרות לפנות לשירותי חוקר פרטי ומשלמות סכום גבוה כדי שזה יעקוב אחרי החתן המיועד וידווח לאישה האם הוא מעורב בקשר רומנטי אחר או שהוא מסתיר מידע חשוב. חוקרים פרטיים מדווחים על לא מעט מקרים בהם חתונות מבוטלות רגע לפני שחותמים על הסכם ממון לחתונה, מזמינים תקליטן ושולחים הזמנות לאורחים, וזאת בעקבות מידע המתגלה באמצעות מעקב. נשים אחרות מעדיפות לרכוש באופן אנונימי מצלמת מעקב משוכללת במחיר העומד על כמה שקלים וכך הן יכולות להתחקות אחר מעשיו של החבר ולבדוק כי הכל כשורה או שמא התנהגותו מעידה על מעורבות רומנטית אחרת.

ראש שקט

מסתבר כי לא מעט חתונות מבוטלות בגלל גילויים על בן / בת הזוג. במחיר של כמה מאות שקלים אתן יכולות לבלוש אחר מעשיו של החבר או החתן המיועד ולבדוק האם השינוי בהתנהגותו נובע ממעשה בלתי נסלח. חתונה היא עסק רציני ואמנם רבים מהגברים נלחצים מהאירוע ולכן חל שינוי בהתנהגותם אך אם עולה בכם חשש כדאי לבדוק את הנושא. חנויות רבות למכשירי ריגול פועלות באינטרנט ומציעות מגוון רחב של מתקני ריגול כמו מצלמות זעירות שניתן להחביא בקלות בבית או במשרד, אמצעי ציטוט והאזנה מיניאטוריים, תוכנות מעקב למחשב ועוד. כך תוכלו להתחקות אחר מעשיו של בן הזוג ולגלות מהו המקור לשינוי בהתנהגות והאם אתן אכן מכירות אותו לעומק כפי שאתן חושבות.

בחסות החוק

התקנת מכשירי ריגול זעירים נחשבים אמנם לחדירה לפרטיות אך לא מדובר במעשה פלילי במידה ומדובר במקרה בין בני זוג. הסטטיסטיקה מראה כי חתונות רבות מתבטלות בגלל מקרי בגדיה שקרו טרום החתונה ואם תפגשו עורך דין בחתונה אזרחית או חתונה רגילה הוא לבטח יוכל לספר לכם על מקרים להם נחשף שגרמו לביטול חתונות ולמקרי גירושין. כדאי להשקיע כמה שקלים ולהיות בטוחות כי בן הזוג אכן שומר לכן אמונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here