חוקר פרטי בפעולה

חיינו רוויים בתעלומות. לעתים התנהגות של בן או בת זוג, עובד, שותף או מעסיק עלולה לעורר בנו חשד, ואנו נאלצים להפגין את כישורי הבילוש שלנו או להתעמת עם ה"חשודים" כדי לנסות ולדלות מידע על הנעשה סביבכם. אך כשהעניינים הולכים ונעשים מורכבים יותר וכאשר אתם חושדים כי דבר מה מוזר מתרחש מתחת לפני השטח והוא לא בשליטתכם, חשוב להתייעץ עם חוקר פרטי מקצועי.

כך תזהו בוגדים/ בוגדות

חוקר פרטי בגידות הוא אחד התחומים הנפוצים ביותר שבהם עוסק איש המקצוע בתחום החקירות. כשאהבה בין בני הזוג הולכת ונעלמת, וכשיש חשד כי אחד מבני הזוג מחפש ריגושים על חשבון האחר, החוקר הפרטי יכול לספק תשובות ולהתיר את הספקות הקיימים. אז אם אתם מבחינים בסימנים מחשידים של בן/ בת הזוג, החוקר הוא הכתובת. אלה כמה סימנים שיכולים להוות מבחינתכם דגל אדום:

  • שינויים קיצוניים בהתנהגות – חיזורים פתאומיים, הרעפת מחמאות או הענקת מתנות, או לחלופין – סימני עצבנות, חוסר סבלנות או האשמות בלתי מוצדקות.
  • שינוי בהופעה החיצונית – בדרך כלל שינוי לטובה. בן או בת הזוג משקיעים יותר בהופעה החיצונית שלהם.
  • זהירות יתר – בן או בת הזוג מתנהגים כאילו הם נמצאים במעקב או שיש להם מה להסתיר: מתקינים סיסמה לטלפון הנייד, מוחקים את היסטוריית הגלישה באינטרנט, נכנסים לחדר כדי לדבר בטלפון או מבצעים שיחות בשעות לילה מאוחרות.
  • מקלחת מהירה – בני הזוג ממהרים להתקלח ברגע שהם חוזרים הביתה.
  • בני זוג הממעטים ליזום קיום יחסי מין או מבצעים אותם באופן אוטומטי וללא רגש.
  • הוצאות בלתי מתוכננות – חיובים חריגים בכרטיס אשראי תמורת הוצאות מחשידות כמו חנות פרחים, רשת מוצרי קוסמטיקה או בית מלון (בהנחה שלא יצאתם לחופשה בזמן האחרון).

כמובן, סימנים אלה אינם מעידים בהכרח על בגידה. חוקר פרטי מומחה בוחן כל עניין לגופו ויורד לשורש הבעיה. ברגע שמתקבל מידע מהימן (צילומים, הקלטות שיחות), החוקר מוסר את התיעוד לבן/ בת הזוג.

חוקרים בהתאם לחוק

לא פעם אנו רואים בסרטים חוקרים פרטיים שפורצים לתוך בית ומתקינים מצלמה נסתרת כדי לבצע מעקב על חשוד. במציאות, לעומת זאת, המצב שונה מעט. בלש פרטי פועל בהתאם לחוק ולא נגדו. לדוגמה, החוק אינו יכול להתחזות לאדם אחר. אם הוא מעוניין לחלץ מידע משכנים או ממכריו של החשוד, עליו להמציא זהות בדויה.

מעוניינים לדעת היכן בת הזוג שלכם מסתובבת בלילות? משרד החקירות פתרונות – חקירות מיוחדות נכון לפתור לכם את התעלומה. הצוות המקצועי מציע שירותים מגוונים וביניהם מעקב ובילוש, חשיפת גניבות או חקירות מחשב ואינטרנט. התקשרו עכשיו 03-575-33-95

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here