מדוע מומלץ להשתמש בבדיקות פוליגרף ככלי מבחן לעובד חדש?

בדיקות פוליגרף הן כלי עבודה נוח מאוד מבחינתם של מעסיקים רבים משק. כך ניתן בקלות, בעזרת בדיקה של מכון הפוליגרף SKY לקבל תמונת מצב מלאה על מידת האמינות של כל מועמד לעבודה. זו האופציה הכי טובה שלכם לקבוע האם המועמד שלפניכם הוא המועמד המושלם.

הזמנת תור מהירה לבדיקה שלכם

פוליגרף, מכשיר האמת, הוא מכשיר שמאפשר לכם לקבל מידע מהימן אודות רמת האמינות של כל מועמד למקום העבודה. זו היא בדיקה פופולרית מאוד, דווקא בקרב מנהלים של מקומות עבודה רגישים. הזמנת תור לבדיקה אצל מכון פוליגרף היא בדרך כלל הזמנה מהירה מאוד, אשר מאפשרת לכם ליצור תהליך קבלה יעיל למקום העבודה. כך אתם יכולים לאפשר לעובד לקבל תשובות מהירות ולכם לקבוע את תוצאות ההליך על פי פרמטרים אמינים.

עלויות נוחות למעסיק

יתרון נוסף לבחירה בפוליגרף אשר עושים מעסיקים רבים, היא האפשרות לבצע אותה בנגישות. בכל הנוגע לביצוע בדיקת פוליגרף מחיר הוא עניין מאוד רלוונטי. ככל ואתם מבצעים כמויות גדולות יותר של בדיקות, למשל מקומות עבודה גדולים במיוחד, אתם רוצים למצוא את המכון אשר מספק לכם עלויות נוחות באופן יחסי. על כן, מומלץ לערוף סקר שוק עוד טרם הפנייה למכון איתו תתקשרו לבסוף, ולהבטיח שאתם משלמים את הסכום שמתאים לתקציב החברה שלכם ועדיין מקבלים תמורה מקצועית.

בדיקה שנותנת לכם אפשרות בחירה

בדיקות פוליגרף, בשונה מכל מבדק אמינות ממוחשב אחר, הן בדיקות שמסתמכות על אספקטים פיזיולוגיים. על כן, קשה הרבה יותר למועמדים לנסות ולזייף את התוצאות, וכל חריגה היא עדות לחוסר מהימנות. הרי, מבדקי אמינות בהם נשאל המועמד שאלות, יכולים בקלות להטות את הכף לטובתם של עובדים בעלי עבר שיכול לסכן את העסק שלכם. על כן, אתם חייבים להסתמך על בדיקה שמאפשרת לכם למדוד את קצב ליבם של המועמדים, מידת הלחץ בה הם נתונים ואפילו את לחץ הדם שלכם. זו היא הדרך האמינה ביותר לקבל תוצאות שאינן פוגעות בעסק שלכם ומאפשרות לכם לבצע החלטה נכונה לעתיד.

חברת SKY היא חברה המפעילה ומחזיקה של רשת מכוני פוליגרף ישראליים, מקצועיים ומהימנים. אנו מאפשרים לכל מעסיק לבחון את מידת האמינות של כל המועמדים שלו, בעזרת כלי הפוליגרף הממוחשבים המתקדמים ביותר שיש לשוק להציע כיום, וללא סטיות או חסכים במידע. לפרטים נוספים, ולקביעת תור לבדיקה התקשרו למשרד- 1800-201070.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here