התקנת מצלמות נסתרות במחסן ציוד

מחסנאי ? כמה פעמים יצא לך לחשוב על כמות הציוד היקר שאתה מחזיק במחסנך ? האם זכורות לך אותן פעמים שדקות ספורות לפני שהגעת הבייתה, קיננה בך המחשבה: "…ומה אם עכשיו גונבים לי ציוד דרך החלון של המאוורר" ?

מעוניין לעזוב את המחסן בראש שקט ? ריכזנו עבורך מקבץ טיפים שיסייע לך להתנהל עם מצלמות נסתרות. הזמן מצלמות נסתרות, ודאג להתקין אותן בהקדם!

הזמן מצלמות נסתרות על מנת לרשת את המחסן שלך

הזמן מערך שלם של מצלמות. מומלץ כי המצלמות יהיו מבוססות אינפרא אדום. תוסף זה יאפשר למצלמה לצלם בחושך באיכות של אור יום מלא! בנוסף, קנה מקלט DVR שיאוחסן בתוך קופסת עץ, בה תנקב מספר חורים עגולים. חבר את הכבלים של ה DVR והשחל אותם דרך החורים. את הקופסה עם המקלט הנח על מדף גבוה המרוחק 10 – 20 ס"מ מהתקרה. אם אתה מוגבל במקום, אין צורך במסך, ואין צורך במחשב. במידה והמחסן שלך נפרץ, תוכל לצפות בקלטת המופקת גם מהבית.

בדקו את החברה אליה אתם פונים

פנו רק לחברת ידועה בתחום מצלמות נסתרות. במידה ואין לכם את הידע והניסיון הדרושים, שאלו את חבריכם, בדקו באתרי דירוג לבעלי מקצוע ברשת האינטרנט, או קראו מגזינים העוסקים בנושאי אבטחה.

בדקו את אסופת המצלמות שהותקנה במחסנכם

שבו שעה במחסן ובדקו האם אתם שלמים עם עבודת ההתקנה. אם ישנן מצלמות נסתרות שאתם חושדים כי לא הותקנו כשורה, אל תהססו לפנות שוב לחברה. אם יש מצלמה גלויה מדי, כסו אותה במה שיש במחסן: קרטוני ביצים, ספוגים, או סמרטוטים ישנים.

עיינו באופן תדיר במגזינים ועיתונים העוסקים באבטחת עסקים ושירותים

בדומה לשוק המחשבים והמכוניות, גם מצלמות נסתרות זוכות לקידום מהיר, המצאות חדשות שבאות לעולם בקצב מסחרר וחידושים אינספור. עיינו במגזינים השונים והיו מוכנים לכל חידוש שיבוא. במקרה הצורך, אל תהססו לפרק את מערך המצלמות שלכם במחסן, ולשים במקומו מערך של מצלמות חדשות ומתקדמות.

בל נשכח כי זהו תחום העוסק באבטחה. השכלולים השונים בתחום המצלמות הנסתרות הם ביחס ישר לייעול שיטות הפריצה של הגנבים. לכן, חשוב להיות בעל ידע נרחב בתחום ולהתכונן לתרחיש בו תצטרך לשכלל את מערך המצלמות שברשותך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here