מצלמות אבטחה מספקות ראיה

חובבי ספורט מסכימים כי "הטבלה אינה משקרת"- מיקומה של כל אחת מהקבוצות בה משקף, לתפיסתם, את יכולתה האמתית, ביחס ליריבותיה. מיקום אינו מקרי. לא רק הטבלה אינה משקרת, גם מצלמת אבטחה: לא אחת התמונות שהיא קולטת משמעות עדות מוכחת וראיה ניצחת לכך שחשודים במעשה אכן ביצעו אותו או, לחלופין, לא הם שביצעו אותו.

מצלמות אבטחה במעגל סגור מאפשרות לבעלי עסקים לראות בכל רגע נתון מי נכנס לעסק ומי יוצא ממנו, גם ואולי בעיקר במתחמים שונים בו הסמויים מעיניהם. התמונות השוטפות שמספקת מצלמת האבטחה מאפשרת להם בקרה, שליטה ופיקוח. יש עסקים שקיומה של מצלמה כזאת חיוני ביותר.

מקובל לכלול מצלמות אבטחה כחלק בלתי נפרד ממעגלי פיקוח, שליטה ואבטחה רחבים ומצומצמים כאחד. כשם שמנעול אינו מונע לחלוטין את אפשרות הכניסה למתחם שעל דלתו הוא מותקן אבל הוא הופך אותה לפלילית, כאשר הוא נפרץ- עצם קיומה של מצלמת אבטחה אינו מונע בהכרח ביצוע גניבות אבל הוא מאפשר במקרים רבים לתעד את הגנב בשעת מעשה או, לחלופין, להתריע על ניסיונו לפרוץ או לחדור למקום שהוא אינו מורשה להיכנס אליו.

שימוש במצלמות אבטחה מהווה חלק בלתי נפרד משמירה על מתחמים שונים. יש לה אפקט מרתיע גם ואולי בעיקר כשהיא גלויה לעין כול, אבל יש גם יתרון ותועלת רבים למצלמות אבטחה סמויות מן העין.

מצלמת האבטחה מהווה חלק ממערכות אזעקה אף שפעולתה שקטה. בעוד אמצעים קוליים שונים מתריעים על ניסיון פריצה, המצלמה אמורה לסכל אותה , ובמקרים שהיא הופכת מאיום למימושו- לתעד את הפורצים.

בעולם אידיאלי לא היה, מן הסתם, צורך בהתקנתן של מצלמות כאמצעי אבטחה , אבל מאחר שאנחנו לא חיים בעולם כזה, יש הכרח להתקינן כחלק ממכלול מערכת אזעקה ואבטחה.

בעלי עסקים רבים עשויים להעיד על חשיבות הימצאו של אמצעי זה בעסק שלהם ובאפקט ההרתעתי הברור שלה. כאשר היא גלויה לעין כול, גם מי שאולי זוממים לבצע גנבה יחשבו פעמים, יימלכו בדעתם ויירתעו מביצועה. לא אחת די בעצם קיומה כדי

להניא אנשים מביצוע דברים שלא ייעשו…

על מנת להתאים את המצלמה לייעוד המצופה והנדרש ממנה, חשוב ומומלץ לקבל מידע וייעוץ מאנשי מקצועה האמונים על מערכות אזעקה ואבטחה. המקצוענים יסייעו לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

חשוב לציין, כי מאחר שלא ניתן להפריז בחשיבות נקיטתם ורכישתם של אמצעי ביטחון ואבטחה, עלות מצלמת האבטחה היא חלק מהותי ובלתי נפרד מהוצאות התפעול השוטפות של העסק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here