מערכות מיגון מושלמות - מצלמות ואזעקות

חשיבות מצלמות אבטחה

מה יכול להיות הדבר היותר חשוב מלבד הילדים שלנו.

מהרגע שהם נולדים, אפילו עוד כאשר הם בבטן אנו טורחים על מנת לבצע כל מה שניתן ולתת להם קרקע יציבה ופורייה לגדול בה.

אנחנו פועלים יומם וליל לשם יצירה של מעטה מגן שישמור עליהם מפני כל הרעות שקיימות בעולם הזה, חלק מהדרכים לשמור עליהם בסביבה מוגנת הינו השימוש במצלמות אבטחה.

ככל שאנחנו שומעים על מקרים של אלימות של מטפלת כלפי תינוק עליו היא הייתה אמורה לשמור או של גננת בגן הילדים שמתנהגת בצורה אלימה כלפי הילדים שנמצאים בגן, אנו מבינים את הצורך בשימוש של מצלמות אבטחה, בבית או בגן.

ללכת לעבודה בראש שקט

השימוש במצלמה מאפשר להורים להיות שקטים כי הילד שלהם אינו סובל מאלימות או יחס לו הולם מן המטפל שהופקדה לדאוג לכל צרכיו בזמן שההורים נמצאים בעבודה.

האפשרות לבדוק בעזרת מצלמות אבטחה אשר מחוברות לאינטרנט מה קורה על הילד בכל שעה בה אינכם נמצאים לידו מקנה שקט נפשי ענקי.

מנגנון הרתעה שימושי

מעבר לכך, מצלמות האבטחה יוצרות מנגנון נוסף של הרתעה בעזרתו גם אם המטפלת חשבה לשבת לכוס קפה וסיגריה במרפסת, בעוד אף אחד לא שם לב לתינוק שלכם, היא תהסס לבצע זאת משום שהיא מבינה כי כל מעשיה ניתנים לניטור ולאיתור במצלמות האבטחה.

אם הילד מגיע מן הגן עם סימן חבלה שאינו ברור להורים או לגננת, ניתן לעבור על פני יום הצילומים במצלמות האבטחה , עד שמגיעים לנקודה בה נפצע הילד ולפיכך גם לסיבה לפציעה שלו.

הגנה על ציוד בגן הילדים

ידוע וברור לכל שבטיחות והגנה על מוסדות חינוך היא מטרה ראשונה במעלה ולכן מלבד מצלמות האבטחה מומלץ להתקין גם מערכת אזעקה. כך במידה שהייתה פריצה אל גן הילדים או הכתה, ברגע בו המקום נפרץ ישנן אזעקות אשר מותקנות במקום ויוצרות תשומת לב אותה פורצים אינם אוהבים.

לסיכום,

ניתן לומר כי בעוד אזעקות ומצלמות אבטחה היו משמשות בעיקר עבור הרחקה ולכידה של פורצים , כיום מצלמות אבטחה משמשות גם עבור ההגנה של הילדים שלנו בשעות בהן הם אינם נמצאים תחת השגחתנו.

היתרונות הרבים שמקנה מצלמת אבטחה עבור ההורים והילדים הינן גבוהות מסך העלות של ההתקנה של הציוד במקום , עד כי הורים רבים מתקינים גם מצלמת אבטחה בבית , בצורה עצמאית או על ידי מתקין מקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here