מסיימים את פרק א' ומתחילים את פרק ב'

לאחר תקופה ארוכה בה לא ידעתם מנוח, הגעתם סוף סוף למסקנה כי החיים יהיו טובים יותר בשעה שאתם לא נשואים. לאחר קבלת ההחלטה הזו יהיה עליכם לפנות אל עורך דין מקצועי אשר יוכל ללוות אתכם בכל שלב לאורך הדרך ולייעץ בנוגע למהלכים שכדאי לכם לבצע. כל זאת על מנת לסיים את הליך הגירושין במהרה וללא מריבות מיותרות בינכם לבין הצד השני.

אם הגעתם למסקנה כי פרק א' בחיי האהבה שלכם הגיע לסיומו, אין זמן לבזבז, ובהחלט הגיע הרגע המתאים לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין מוביל. בעזרתו יהיה ניתן לקבל עזרה משפטית ומקצועית בכל הנוגע לתחום הגירושין וכל ההיבטים אשר טמונים בו. זכרו כי זהו הליך מורכב ועל מנת לסיימו בהצלחה, אתם תזדקקו לעזרה מקצועית ומנוסה.

לא חייבים לריב

אמנם שגרת החיים המוכרת לכם עד כה עומדת להסתיים, אך אין הדבר אומר כי אתם ובן או בת זוגתכם חייבים לריב לכל אורך הגירושין. ניתן יהיה להשלים את ההליך בעזרתו של גישור לגירושין. הגישור יאפשר לכם להעלות את כל הנושאים שצריך ללבן ולהחליט עליהם מחות לכותלי בית המשפט. זאת באווירה נינוחה, ידידותית ומכבדת. הגישור יותאם לקצב של שני בני הזוג ויאפשר מרחב בטוח בו תבצעו יחדיו החלטות חשובות בצורה שקולה מבלי להרגיש כי אתם מוותרים על העקרונות והנושאים החשובים לכם.

נפרדים כידידים

סיומם של החיים המשותפים לא חייב להתבצע בריב גדול. כיום ניתן לבצע גירושין בהסכמה ללא ילדים וכך למעשה להמשיך את החיים בצורתם התקינה וללא מריבות ומאבקים אכזריים. חשוב לזכור כי לצורך השגת המטרה של גירושין בהסכמתם של שני הצדדים, יהיה עליכם להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום הגירושין.

עוברים לשלב חדש בחיים

לאחר שהחלטתם כי פרק א' נסגר בחייכם, יהיה עליכם לסיים אותו בצורה מכובדת וידידותית. כך ניתן יהיה להמשיך לפרק ב' עם חיוך על הפנים. בכדי להשיג מטרה זו פנו ל משרד עורך הדין ירימי נתנאל, כאן תוכלו למצוא את הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי הטוב ביותר לו אתם זקוקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here