קרדיט - Canva

משפט פלילי אינו אירוע קל ומה שאנחנו רואים בסדרות טלוויזיה אינו משקף את המציאות וקשייה. ברוב המקרים, בגלל מבנה המערכת בישראל זיכויים הם משימה קשה מאוד שלא כל האנשים מצליחים לאזור אורך רוח לעמוד בכל ההליכים, ולכן חשוב מאוד לנסות לבטל את ההליכים המשפטיים מוקדם ככל האפשר, בכפוף לנתוני התיק. זאת הסיבה שבגללה מומלץ מאוד ליצור קשר עם עורך הדין שלכם ברגע שנוצר מגע עם המשטרה וכשאתם נכנסים למסלול של הליכים כלשהם, כדי שאפשר יהיה לעצור את השעון מוקדם ולהפסיק את המרוץ להגשת כתב אישום ומשם הדרך קצרה לאולם בית המשפט. מרגע שזה אפשרי ועורך הדין שלכם מקבל את ההגנה שלכם הוא מגבש אסטרטגיה שלמה כדי להגיש ראיות לחפותכם, ולנסות לשכנע בשימוע שייערך לכם כחוק מדוע אינכם קשורים למקרה. המטרה היא ביטול כתב אישום וזה אפשרי כאשר עושים את עבודת איסוף הראיות והכנת התיק בצורה נכונה. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג את הלקוחות שלו בנאמנות ובמסירות כדי להגיע לשלב שבו הוא מחלץ אותם מכתב האישום.

חומרתן של עבירות תעבורה

עצם העובדה שיש עבירות תעבורה שאפשר לטפל בהן באמצעות תשלום קנס עדיין לא הופך אותן לקלות או לכאלה שיש להתעלם מהן, כי מקסימום תשלמו ריבית גבוהה על קנסות. עבירות תעבורה מצטברות לחובתכם ויוצרות לכם גיליון לא נקי שבבוא העת ייזקף לחובתכם במקרה של עבירה חמורה. וכל זה מתווסף לעובדה שאתם צריכים לשלם כסף רב על עבירות שלפעמים אפשר היה לבטל אותן או להוכיח את חפותכם, ולחסוך מכם גם הצטברות נקודות שיחייבו אתכם בקורס נהיגה מונעת. עורך דין תעבורה תל אביב שמקבל כל דוח או זימון שאתם מקבלים בגלל עבירה כזאת יסביר לכם מהי החומרה שלה ועד כמה זה עלול להסתיים אחרת ממה שחשבתם, אם לא תטפלו בזה בזמן ותסירו את זה מסדר היום.

לטפל בכל עניין בעזרת עורך דין

ככל שמטפלים מוקדם יותר בעניינים שונים באמצעות עורך דין, כך גם מקטינים את הסיכוי שיחמירו אתכם בהליכים שאפילו לא ידעתם שעלולים לנקוט נגדכם. זה נכון בכל תחום, מפלילי ועד תעבורה וזה יכול לשמש נגדכם אם לא תיעזרו בייעוץ של עורך דין כדי לטפל במקרים כאלה מיד בהתחלה. ייעוץ נכון של עורך דין צמוד שגם מייצג אתכם מול הרשויות מוכיח להן שאינכם לבד ולכן יש דברים שאי אפשר לעשות לכם כשאינכם מוגנים ומכוסים בייצוג משפטי. משרד עו’’ד אלון שליכטר מציע לכם ייצוג וייעוץ בכל תחום ובכל עניין שבו אפשר לסייע לכם לא לשאת בתוצאות חומורת מכפי שצריך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here