אינדקס חוקרים פרטיים

אורי סבר - תכלית חקירות

חוקר פרטי במרכז

משרדנו מבצע חקירות כלכליות עבור חברות פרטיות, גופים ממשלתיים, מוסדות פיננסיים, עורכי דין ואנשים פרטיים.

אקספרס חקירות

חוקר פרטי במרכז

משרדנו מבצע חקירות כלכליות עבור חברות פרטיות, גופים ממשלתיים, מוסדות פיננסיים, עורכי דין ואנשים פרטיים.

בקר חקירות ושירותי מידע

חוקר פרטי במרכז

סיקורית חקירות

משרד חקירות פרטי

פתרונות - חקירות מיוחדות

משרד חקירות

משרד חקירות מוביל ומנוסה, המספק תחת קורת גג אחת את כל השירותים בתחום של חקירות פרטיות ואיסוף המידע.

רוזנטל חקירות

חוקר פרטי בצפון

המשרד מבצע חקירות במגוון רחב של תחומים: בגידות, כלכלי מסחרי, מודיעין עסקי, ומעקבים.

דעי חקירות

חוקר פרטי בגידות

דעי חקירות הינו משרד לחקירות פרטיות ומעקבים. בעל רישיון מטעם משרד המשפטים לניהול משרד חקירות.

יהב חקירות

חוקרים פרטיים

משרד יהב חקירות עם מוניטין של למעלה מ-15 שנים ומאחוריו אינספור סיפורי הצלחה ולקוחות מרוצים.

פרסם כאן

חוקר פרטי בחיפה

אקספרס חקירות הינו משרד בתחום החקירות והמעקבים. משרד חקירות אמין ודיסקרטי.

אינדקס חוקרים פרטיים של פורטל חקירות

בשנים האחרונות נכנסו לתחומים רבים חוקרים פרטיים שמספקים שירותי חקירות ומעקבים ואוספים מידע חיוני לאנשים או גופים מסחריים כחלק מעבודתם. תחום החקירות בארץ פרץ חזק בשנים האחרונות וכעת ניתן למצוא מאות עסקים וחברות שעובדים במסגרת עבודתם עם חוקרים פרטיים על מנת לאסוף מידע מסרחי על מתחרים, או על מנת למצוא ליקויים בדרכי הניהול ובעובדי החברה. ישנם שימושים רבים שניתן לעשות עם חוקרים פרטיים והשימוש בהם הצדיק את העבודה והטרחה, ולכן יותר ויותר חברות מעסיקים חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות עבודות שונות שמסוגלות לביצוע מקצועי אצל משרד חקירות או חוקר פרטי. מלבד כל אותם החברות שמעסיקות חוקרים פרטיים ישנם גם המון אנשים שמעסיקים משרד חקירות או חוקר פרטי לעבודות אישיות, למשל: איתור אנשים, חשיפת בגידות, ועוד דברים שרק אצל חוקרים ניתן לעשות בצורה מקצועית ובטוחה.

חוקרים פרטיים בשירות הצבא

גם הצבא נכנס חזק בתחום החקירות ועושה שימוש לא קטן במשרד חקירות וחוקרים פרטיים לעבודות אישיות וסודיות מטעם הצבא. דוגמא אחת לשימוש חוקרים פרטיים מטעם הצבא ניתן למצוא בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר נערות מצהירות על כך שהם דתיות, על מנת לקבל פטור משירות חובה בצבא. בעקבות השינויים הגדולים באחוזי המצהירות שטוענות שהם הכן דתיות ולכן מבקשות לקבל פטור מהצבא, צה"ל החליט להעסיק חוקרים פרטיים שיעקבו ויחשפו בנות שהצהירו בפני הצבא שהם הכן דתיות, אך בפועל הם אינם דתיות, והצהירו שהם דתיות רק על מנת לקבל את הפטור מצה"ל. השערות הצבא היו נכונים, כיוון שחוקרים פרטיים רבים שעבדו מטעם הצבא מצאו נערות שהצהירו בפני הצבא שהינם דתיות, נתפסו נוסעות בשבת, מתנשקות עם בנים, לבושות בצורה פרובוקטיבית ובעיקר שיקרו. שיקרו לצבא בכך שהצהירו שהם דתיות רק על מנת לקבל את הפטור שניתן לבנות דתיות. שירות נוסף שעושה הצבא בחוקרים פרטיים הוא שימוש במשרד חקירות או חוקרים פרטיים לאיתור אנשים שמשתמטים מהצבא. ישנם אנשים שהצבא בעצמו לא הצליח לאתר על מנת לעצור ולחייב אותם להתגייס, לשם כך הוא החליט להעסיק חוקרים פרטיים מקצועיים שיעשו את העבודה הזאת וימצאו עבורם את אותם משתמטים שהצבא לא הצליח לאתר.

חוקרים פרטיים בארץ

חוקרים פרטיים עובדים לרוב לפי שעה, ורובם גם יסכימו לקבל עבודה בכל חלקי הארץ, לכן אין חשיבות במציאת חוקר פרטי טוב במיקום כזה או אחר בארץ. ישראל אומנם לא גדולה במיוחד, וגם מבחינת החוקרים פרטיים לרוב לא תהייה בעיה לעבוד בכל מקום בארץ, כל עוד תשלמו להם את התעריף שהם דורשים לפי שעה. ואם תרצו לחסוך בכל את עלויות הנסיעה והזמן שהחוקר פרטי עלול לשרוף רק על הגעה למקום החקירה והמעקב, תוכלו למצוא חוקרים פרטיים במרכז או חוקרים פרטיים הקרובים לאזור מגורכם, או לאזור שבו תתבצע החקירה. חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות ניתן למצוא באינטרנט בצורה נוחה ומהירה. בעזרת מנוע החיפוש השונים ואינדקסים שמציעים לכם לחפש משהו מאוד ספציפי ולמצוא בדיוק מה שאתם מחפשים, ואם תקישו חוקרים פרטיים במרכז תמצאו את זה. תוכלו לחפש גם לפי אזורים ולמצוא חוקרים פרטיים בישראל לפי עיר ולפי אזורים, וכך תוכלו להעסיק חוקר פרטי באזור מגורכם ללא חיפושים רבים.

תפריט נגישות